Навчальний процес

                                                          

       Навчально-виховний процес у закладі здійснюється на українській мові за новою комплексною освітньою програмою «Дитина в дошкільні роки»               (Л.Крутій) з урахуванням вікових особливостей, індивідуального підходу, здібностей дітей, їхніх нахилів та уподобань. Вихователі наполегливо працюють над втіленням основних вимог програми шляхом планування роботи з дітьми у кожній віковій групі за тематичним принципом (однією темою на тиждень).
        Організовуючи освітній процес з дітьми, колектив закладу використовує сучасні методи і методики навчання, кращий педагогічний досвід, новинки методичної та художньої літератури. Робота протягом дня планується систематично, відповідно до вікових особливостей та можливостей дітей.





 

Основні     завдання   на    2015 - 2016  н.р.:

 

На основі Базового компоненту дошкільної освіти,

чинної освітньої програми   "Дитина в дошкільні роки»,

Концепції Національно-патріотичного виховання дітей,

з урахуванням актуальної суспільно-політичної,

соціально-економічної, екологічної ситуації в країні та з метою підвищення якості

дошкільної освіти, забезпечення її поступального інноваційного розвитку

педагогічний колектив ДНЗ №18 визначив такі цільові пріоритети на

                                                                                                      2015 - 2016 н.р.                                                                                                     

                                                                          

1. Розширити екологічний простір дошкільників з допомогою дослідно-експериментальної діяльності. 

2. Реалізувати завдання  патріотичного  виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

 

3.  Сприяти соціально-економічному    зросту сучасного дошкільника.                 

4.Стимулювати педагогів до безперервного особистісно-професійного 

   розвитку у напрямі створення й підтримання атмосфери співпраці і

      взаємодії між ДНЗ і батьками.                                                                                                                                                                                                                                                                                 Освітню роботу з дошкільниками вихователі планують за такими розділами:

 

  •  ознайомлення з предметним довкіллям;
  •  сенсорне виховання;
  •  розвиток мовлення;
  •  художньо-мовленнєва діяльність;
  •  навчання грамоти, підготовка руки дитини до письма;
  •  введення у світ кількості, логіки, простору і часу;
  •  економічна освіта;
  •  екологічна освіта, вступ до природознавства;
  •  елементарні історико-географічні уявлення;
  •  основи безпеки життєдіяльності;
  •  образотворча діяльність;
  •  конструювання;
  •  музичне виховання;
  • фізична культура.

 

Види роботи з дітьми протягом дня

  • бесіди;
  • індивідуальну роботу;
  • спостереження;
  • дидактичні ігри;
  • рухливі ігри (малої і середньої рухливості);
  • -конструктивно-будівельні ігри;
  • -трудові доручення, чергування;
  • самостійну діяльність;
  • роботу із прищеплення навичок самообслуговування.
  • сюжетно-рольові та конструктивно-будівельні ігри;
  • ігри-драматизації, театралізації;
  • дидактичні та словесні ігри;
  • ігри з іграшками, предметами, картинками;
  • настільно-друковані, інтелектуальні.


        При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення:

 

  • різних видів праці (у природі, самообслуговування, господарсько-побутова, ручна/художня);
  • дослідів та спостережень на майданчику, вулиці, у куточку природи, лісу тощо;
  • самостійної ігрової, художньої, рухової, пізнавальної, комунікативної діяльності;
  • індивідуальної роботи з окремими вихованцями чи підгрупами по 2-4 дитини за різними змістовими напрямками освітньої роботи;
  • читання, розповідання, інсценування творів художньої літератури, бесіди на морально-етичні, побутові, особистісні теми;
  • різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти; фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.