МУКАЧІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №18

 





Методична робота

Вихователь-методист

Росоха Тетяна Іванівна

 

 

 

 

 

Освіта: Вища

Спеціальність: "Дошкільне виховання"

Кваліфікація:  Вихователь дітей дошкільного віку

Педагогічний стаж: 12 р.

Категорія:  " спеціаліст  другої  категорії"

Нагороди: Грамота Управління освіти, 2011, 2018р. 


 

 

За організацію методичної роботи з педкадрами у закладі відповідає вихователь-методист – Росоха Тетяна Іванівна. У закладі функціонує спеціально обладнаний методичний кабінет. Методичний кабінет є центром методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільного закладу та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку; діяльність його скеровує вихователь-методист. Робота методичного кабінету організовується з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», відповідно Типового положення про атестацію педагогічних працівників України та інших нормативно-правових актів.

У методичному кабінеті зосереджено велику кількість методичної літератури, посібників, демонстраційного наочного матеріалу, необхідних для ефективної організації навчально-виховного процесу з дітьми. З метою забезпечення вільного доступу і орієнтування у наповненні методичного кабінету його матеріали групуються за окремими розділами та видами роботи з дітьми, відповідно складеної картотеки; ведеться їх чіткий облік. Наповнення методичного кабінету відповідає таким вимогам змістовність, доступність, сучасність, естетичність.
Матеріали методичного кабінету систематично поновлюються.

                                                     

                  

В закладі проводяться різноманітні форми роботи з педагогічними кадрами

для підвищення їх професійного рівня 

 

 

 

18 листопада в закладі проведено засідання педагогічної ради №2, на якій розлядалися такі питання:

 

Порядок денний

1.Про виконання  попереднього рішення засідання педагогічної ради.

2.Про обговорення та схвалення проєкту Положення ВСЗЯО закладу.

3.  Про результати тематичного вивчення стану роботи з фізичного виховання дітей дошкільного віку.

4. Про адаптацію дітей раннього віку до умов ДНЗ.

5. Про результати дослідження  пізнавальної та особистісної сфер дітей старшого дошкільного віку.

6. Цілісність, системність і послідовність планування й організації роботи з розвитку фізичних якостей дітей на основі аналізу роботи вихователів вихователем-методистом.

7. Про підготовку до Новорічних святкувань.  

Рішення педради:

1.Інформацію керівника щодо рішень, прийнятих педрадою на попередніх засіданнях, та щодо їх виконання взяти до відома.

2.1.Схвалити  проєкт Положення ВСЗЯО та затвердити наказом керівника

2.2.Творчій групі приступити до реалізацій завдань, вказаних у проєкті Положення ВСЗЯО.

3.1.Посилити роботу з планування фізичного виховання, впроваджуючи новітні оздоровчі технології

                                                                            Вихователям усіх вікових груп 

                                                                                   Постійно

3.2.Покращити роботу з планування фізкультурно-оздоровчих заходів, а саме:

1)Планувати систематично Дні здоров’я один раз на місяць, останньої п’ятниці

                                                                          Вихователям усіх вікових груп

                                                                                  Постійно.

2)Планувати індивідуальні заняття з вправляння дітей у різноманітних рухах.

                                                                         Вихователям усіх вікових груп.

                                                                                Постійно

3.3.Активізувати роботу щодо планування та проведення спортивних ігор.

                                                                         Вихователям усіх вікових груп.

                                                                                                                Постійно

3.4.Доповнити куточок фізкультури та виготовити нетрадиційне приладдя для занять з фізичної культури.

                                                              Вихователям групи «Малятко»  (До 01.12.21р.)

4. Вважати перебіг адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО успішною, а роботу практичного психолога і вихователів груп раннього віку в даному напрямку – виконано на належному рівні.

5. Звіт практичного психолога про результати тестування тривожності дітей старшого дошкільного віку  заслухати на наступному засіданні педради.

6.Аналіз роботи вихователів з розвитку фізичного виховання вважати таким, що здійснений на належному рівні.

 

7. Затвердити графік проведення Новорічно-Різдвяних свят.

 

 

 

 

 

 

Семінар-практикум з вихователями та асистентами вихователя на тему "Діти з особливими потребами"

(8 листопада 2021 року)

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічний тренінг (он-лайн) 31 березня 2021 р.

 

"ЕКОЛОГІЧНІ ЦІКАВИНКИ"

https://www.facebook.com/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4-%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8-18-531550123956205/community   

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семінар-практикум - 24 лютого 2016 року

 

 

                    

 

 

                    

 

 

Педагогічна  рада № 2  11 листопада 2015 року

 

 

                 

 

                     

 

 

 

 Ігрове моделювання " Вчимо дітей граючи" 

 

            

 

           

 

Театралізований тренінг

" Дошкільна педагогіка як синкреатичний вид мистецтва" 

 

           

 

           
 

Майстер-клас "Подорож до міста Педагогів"

 

           

 

          

 

          

 

          

 

Семінар -  практикум " Гендерне виховання" 

 

              

 

                 Тренінг  "Уроки мудрого  Добривогонька"

 

          

 

          

 

          

 

          

 

 Майстер-клас з педагогами на тему: "У здоровому тілі - здоровий  дух"

 

          

 

         

 

  Круглий стіл на тему: "Імідж сучасного педагога​" 

 

  

 

СПРАВЖНІЙ ПЕДАГОГ - це мудрий наставник, лагідний вихователь, терплячий учитель, тонкий психолог, знавець дитячої душі, найперший порадник для дитини і найбільший друг, людина, з допомогою якої юна особистість пізнає цей світ. Для  цього замало університетів і книжок. Потрібне покликання від бога, з яким народжуються. Далеко не кожен здатен присвятити себе служінню найвеличнішій на землі справі - формуванню людини. А ті, хто взявся виконувати цю відповідальну місію, мають бути свідомими свого вибору, не вагаючись і не відступаючи, йти до поставленої мети. 

Помилки педагогів - найстрашніші, бо стосуються найтоншої матерії - дитячої душі, і навіть найменша хиба, випадкова неуважність може позначитися на подальшому становленні характеру малюка.

Вихователю, як нікому іншому, треба йти в ногу з часом, бо він виховує якісно нове покоління, що виросте на досягненнях науково - технічного прогресу та нового мистецтва. Тому педагог має постійно самовдосконалюватися, опановувати нові форми, методи та прийоми роботи з дітьми та віднаходити власні.

Вихователь - невтомний дослідник і винахідник. Він вивчає кожну дитину як особистість. шукає індивідуальні підходи. Його головне завдання - не просто дати дошкільникові певні знання, сформувати вміння і навички, а створити умови для всебічного розвитку його особистості, а надихнути на творчість, показати всі можливі шляхи взаємодії зі світом, допомогти знайти себе і всоє місце в ньому.

 

                                           ЗАПОВІДІ   ПЕДАГОГАМ  

1. Ніколи не торкайтеся дитини, доки вона в тій чи іншій формі не проявить згоди на це.

2. Ніколи не кажіть нічого поганого про дитину ( ані за її присутності, ані за відсутності).

3. Сконцентруйте увагу на позитивному і наголошуйте на всьому хорошому. Тоді поступово все менше місця лишається для негативного.

4. Активно дбайте про середовище. Допоможіть дитині  встановити конструктивний звязок  із ним. Покажіть правильне розташування речей і продемонструйте, як ними користуватися.

5. Будьте завжди готові приділити дитині увагу, коли вона цього потребує. Завжди вислухайте її і знайдіть відповідь на будь - яке її запитання.

6. Ставтеся до дитини з повагою, коли вона відпочиває від роботи, спостерігайте за роботою інших, або розмірковує про те, що вона зробила чи робитиме. Жодним чином не змушуйте її зайнятись у цей час чимось іншим.

7. Ставтеся до дитини з  повагою, якщо вона робить помилку і може її виправити, але твердо і негайно припиніть її деструктивну поведінку щодо середовища, щодо себе або інших людей.

8. Завжди зявляйтеся біля дитини, яка шукає собі справу і відходьте непомітно, коли вона справу обрала. 

9. Показуйте раз у раз дитині вправи, від яких вона раніше відмовилялася. Допоможіть їй подолати труднощі та позбутися недоліків, робіть це шляхом оновлення середовища, дбайливо, з добрім настроєм і у тиші. Ваші слова  мають бути лагідними, голос приємним.

10. Завжди поводьтеся з дитиною коректно, спираючись на краще в її манерах і поведінці. Демонструйте найкраще, що є у вас самих.